torsdag 29 april 2010

Dagen....

vet inte vad jag ska skriva för alla mina morgnar ser likadana ut.....


men kan ju börja med att sov inte så mycket inatt för spelade wow med en wow kompis.

som då heter "Robin" 14år bor i Gävle.

vi träffades genom att han skulle bygga ihop en gear till mig på wow och sen frågade jag vart han var ifrån och han svarade "Sverige" :).

så nu fortsätter vi att spela på lite olika servrar som vi hittar :).

riktigt sjyst kille får jag ju säga :).

Började med ett röst chatt program som heter "Ventrilo" ja det finns inte så mycket man kan beskriva programmet förutom att man kan prata med varandra och att man kan köpa premium så man kan ha x antal personer men har man gratis kan man bara ha 8st tyvärr :( så ni får skynda er innan dom blir tagna ;).

annars har det la inte hänt något speciellt nytt :P.

Ska till "Överlida Camping" och fira 1:a maj.

men jag kommer antagligen lira wow xD med Robin :P.

men kommer såklart att vara lite social ;) typ sådär 5min :P nej men Robin skulle åka och fest den 1:a maj.

så kommer antagligen vara social med familjen då då :).



Så Sug Och Svälj Trevlig Helg ^-^ kan jag väl säga?

just det det kan jag för det är min blogg

MUHAHAHAHAHAHA *ROFLMAO*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar