torsdag 27 maj 2010

idag..

vaknade kl 08.00 och jag är glad idag vet inte varför men det känns bara så :)

så kollar på en film som hete " GI.JOE " handlingen är typ att det är två killar som är ledare i en militär grupp och dom ska då leverera ett nytt vapen som blivit uppfunnet.
men det kommer nån slags hemlig insatsstyrka som då har värsta rustningen värsta vapnen osv dom har alltså den senaste teknologin sen den så kallad insatsstyrka tar då med dom här ledarna som då går med den insatsstyrkan och efter ett tag i filmen så fattar dom här killarna varför insatsstyrkan tog med dom och det var ju för att dom skulle hjälpa dom och hindra militären att förstöra NY city. och det är typ som jag förstår det :)


men igår var jag på GE-Kås och köpte kläder och lite sånt.

2st Luv tröjor den ena har jag på mig och den har nått slags märke på ryggen den andra har ett märke på framsidan och där står det " realese the ganster " eller nåt.

6st T-shirts som jag inte orkar beskriva alla xD

5st jeans vanliga blåa, svart, mörk blåa jeans inget konstigt alls

1st nit skärp med svarta nitar på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar