fredag 4 juni 2010

DAGEN IDAG OCH DAGEN IGÅR

ja har inte så mycket att skriva om längre :S

men men ska nog bara vara hemma kanske vara med Emil och spela.

lvl = level

Köpte xboxlive och började spela Halo 3 Kände mig grym eftersom jag kommer som lvl 1 och spelade mot dom som var i lvl 70+ och ägde skiten ur dom xD

var med Emil igår med och vi spelade CallOfDuty ModernWarfare 2 spelade online och kom upp till rank 16 av 490 :P eller a man går upp till lvl 70 sen går man om så man börjar i lvl 1 och man kan göra så 7 gånger och när man går om så får man olika symboler som visar att man har gått om si å så många gånger (Sabi om du vill veta så vet du vart du ska leta :P)

sen när han gick så spelade jag Halo 3 igen för jag lånade bara CallOfDuty av han under dagen för han spelar det hemma.

men mitt nästa spel ska bli CallOfDuty ModernWarfare 2 för det är ett online spel.

och för att jag ska få dom pengarna ska jag sälja lite spel som jag inte spelar mera :)

men nu ska jag kolla på Naruto :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar