tisdag 1 juni 2010





I dag är jag glad för att jag ska få Xbox Live idag :)


Xbox Live är ett system för spel konsolen Xbox360 som Microsoft har gjort.

med xbox Live kan man få dom senaste demos, trailers, teman, vapen, kläder, rustning och allt vad det finns man kan skaffa till spelen men det är buggt från första början att man ska spela med resten av världen :)

att ha Xbox Live kostar 199:- för 3mån men i morse såg jag att jag hade fått ett erbjudande om det (Click Now And Get 1 Month Xbox Live For Only 10Kr Limited Time)(dom inställningar jag har på Xboxet gör så att den konverterar summan från dollar till SEK)

och då tänkte jag att jag kan ju köpa det så jag tog fram mitt visa kort skrev in allt men det visade sig att jag hade för lite pengar (1,1Kr) -.-'' bara löjligt men ska få pengar av mamma sen :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar